środa, 11 listopada 2015

współpraca z Oriflame ?

Witam was serdecznie i z góry przepraszam za dosyć długą nieobecność ale troszkę się działo przez ostatni czas i nie miałam zbytnio czasu aby się jakąś długo rozpisywać. 
Ale już jestem więc może opowiem wam co się działo ciekawego i co dziać się będzie :) 

Jak możecie sugerować po tytule zaczęłam współpracować/pracować z dosyć znaną firmą kosmetyczną Oriflame,ofirlame jest to Szwedzka firma produkująca kosmetyki na dobrym poziomie. 






Do współpracy z tą firmą weszłam w katalogu 15 który głównie swoje produkty skupiał na porze jesiennej produktach nawilżających,produktach które przygotowywały naszą cerę na zimę:) 

Jak na razie zakończyłam 1 etap programu witamy  więc za wiele powiedzieć wam nie mogę jeszcze ale obiecuje że będę was informowała na bieżąco jak wszystko wygląda będę mówiła o fajnych promocjach oraz produktach na które warto zwrócić uwagę w kolejnych katalogach :)

Dlaczego zdecydowałam się na tą współpracę ? 

Firmę oriflame znałam oraz miałam przyjemność  korzystania z kilku produktów dlatego wiedziałam że nie koniecznie idę w ciemno,dlatego ta współpraca okazała się dosyć dobrym wyborem a w szczególności dla osoby takiej jak ja która lubi eksperymentować z makijażem oraz szukać produktów dbających o naszą cerę przy tej współpracy mam możliwość testowania jeszcze większej ilości kosmetyków jak i również dawania korzyści klientką które na bieżąco dowiadują się o promocjach.Ponieważ jestem osobą chodzącą do szkoły nie koniecznie mam czas siedzenia przy biurku 8 godz,jest to na tyle wygodne że oczekuje to ode mnie półgodzinki,godzinkę dziennie na rozdanie katalogów oraz a później na przyjęcie zamówień. 

Zachęcam też was na zainteresowanie się współpracą z firmą Oriflame,wszystkiego możecie się dowiedzieć na ich stronie wchodząc tutaj ------> http://pl.oriflame.com/
Oraz klikając w zakładkę programu witamy ( zaznaczony niebieskim kółeczkiem ) a może posiadacie  znajomą która jest konsultantką ? poroście ją aby was zarejestrowała :) 





A wy miałyście kiedyś styczność z produktami tej firmy ? 
jeżeli tak spodobały wam się ? 

2 komentarze:

  1. kiedyś byłam konsultanką ale nikt od mnie nic nie kupiowal wiec odpuscilam

    zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej wiary w siebie,ja już będę składała 2 zamówienie i jak na razie idzie mi bardzo dobrze kwestia zaangażowania :*

      Usuń