czwartek, 26 listopada 2015

Konkurs ♥

Witam was serdecznie w jesieni która praktycznie już staje się zimą,dzisiaj opowiem wam o konkursie o którym wspominałam już w poprzednim poście.







Tak jak na początku powiedziałam witam was w jesieni ♥ 
kolorowe liście,chodniki zasypane,duże swetry,ciepłe kurtki i gorąca herbata 
z tym chyba każdemu kojarzy się jesień. Dużo z was zapewne kiedy przychodzi ten okres decyduje się na zmianę wystroju w pokoju albo zmianę swojej garderoby,możemy to spokojnie nazwać "inspiracją jesienną"

Treść konkursu : 

Jakie są twoje inspiracje jesieni 
jak wy zmieniacie wystrój pokoju albo w jaki sposób przebiegają wasze przygotowania do tych chłodniejszych dni ? 

O co dokładnie chodzi ? 

Wykonajcie kilka zdjęć waszych jesiennych dekoracji,tego jak samodzielnie je wykonujesz bądź jaka jest twoja ulubiona dekoracja,możesz też nagrać filmik nie przekraczający czasu 30 sek. i przesłać mi na podany adres ( adres na dole ) 

Wasze pracę przyjmuje do 10 grudnia :) 

Nagrody !
nagrody przyznawane są za 1 i 2 miejsce w postaci prezentu pod choinkę ode mnie :) 
jest to niespodzianka więc jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam was serdecznie do brania udziału w konkursie 


adres na który macie przesyłać swoje pracę :) 
gabrysialeonczak@poczta.onet.pl 
na wasze prace czekam do 10.12.2015 r, 

ZACHĘCAM I ZAPRASZAM ! ♥


2 komentarze:

  1. Och, szkoda że się nie załapałam..
    No nic, może następnym razem :))
    https://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń