piątek, 30 października 2015

Zakupy ?

No to dzisiaj lecimy z małymi zakupami w środę pojechałam do złotych na zakupy,jesień już dawno się zaczęła więc trzeba zaopatrzyć się w coś cieplejszego :)



Zacznę więc może od płaszczyka z którego jestem zadowolona mimo tego że z początku bałam się czy rzeczywiście będzie on taki ciepły mimo swojego cienkiego materiału,ale okazało się że jest ciepły jest też wygodny i nie jest ciężki,zdarzało mi się że jak np. zamawiałam kurtki,płaszcze to mimo " lekkiego " wyglądu okazywały się one ciężkie co nie sprawiało takiego komfortu noszenia :) 




Tylko jeżeli byście były nim zainteresowane to nie sugerujcie się zbytnio kolorystyką na zdjęciu bo tu widać że jest on tak granatowy że aż prawie czarny a w rzeczywistości jest on takim lekko ciemniejszym granatem :) 





Drugą rzeczą którą kupiłam są buty może nie są one ciepłe bo są one przed kostkę ale przyznam że szukałam długo takich właśnie i w końcu mi się udało :) 




Niestety nie wiem dokładnie jak się one nazywają dlatego też miałam problem ze znalezieniem ich ( jak  wiecie piszcie w komentarzu (: ) Jeżeli chodzi o same buty są estetycznie wykonane i mam nadzieje że też solidnie zobaczę po dłuższym noszeniu,kolory mienią się z takim grafitowym-matowym szarym i lakierowanym czarnym jak dla mnie są one ładne i eleganckie ale nie każdemu muszą się podobać wiecie.. są gusta i guściki :)) 


Może nie było to dużo rzeczy ale wciąż jeszcze poluje na szalik więc nie ukrywam ze może niedługo znowu pojawi się taki Haul wszystko zależy od tego czy w niedługim czasie dokonam jakiś ciekawych zakupów. 



Płaszcz Orsay 239,99 zł 
Buty Deichmann 99 zł 




3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje,bardzo długo szukałam takich konkretnych aż w końcu się udało :)

      Usuń
  2. Buty bardzo mi się podobają, chciałabym mieć takie :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń