niedziela, 25 października 2015

Halloween :)


rozdział Hallowen 





Witam was w kolejnym poście,dzisiaj tak bardziej już tematycznie bo o halloween 
mimo że w Polsce to święto nie jest obchodzone to jednak nie liczne osoby przykładają się do tego organizują przyjęcia i zbierają cukierki :) 

Ja osobiście bardzo lubię okres jesienny z dwóch powodów pierwszy z nich to wspaniałe krajobrazy a drugi to właśnie halloween .Szczerze mówiąc to chyba o wiele bardziej lubię to święto niż Boże Narodzenie, 
Od 3 lat zawsze organizowałam coś ze znajomymi ale w tym roku zapowiada mi się spokojne siedzenie w domu ale nie znaczy to że nie zaopatrzę się w gadżety halloweenowe :) 
Każdy tą " tradycje " halloween kojarzy z strasznymi rzeczami,dyniami,cukierkami,straszeniem się itp rzeczywiście wiele z nas idzie w tym kierunku ale ten dzień nie musi wyglądać zupełnie tak,moja propozycja jest taka aby w tą noc spotkać się z garstką znajomych zamówić pizzę przygotować jakieś śmieszne dania typowe na halloween.





tu macie propozycje ciastek w kształcie dyni albo babeczek z wstawką z kota :) 





Ale jeżeli chcecie przygotować coś na ciepło np krem z dyni na który dostaniecie przepis na końcu :) 



Warto też zadbać o fajny nastrój 



który dadzą wydrążone dynie z różnymi przerażającymi minami albo sylwetkami stworów typowych dla tego dnia :)


Nastroju na pewno dadzą wam też filmy

Rodzina Adamsów albo Miasteczko halloween :) 
jest też wiele innych filmów możecie poszukać w horrorach 
ale to jest najbardziej znane z bajek które może oglądać każdy bez względu na wiek :) 









Zapraszam was do czytania,obserwowania oraz komentowania jeżeli macie jakieś pytania to oczywiście pisać w komentarzach a ja chętnie na nie odpowiem :) 



a tu macie przepis na krem z dyni..



Dynię obieramy, usuwamy pestki, kroimy na kawałki. Marchew, cebulę i czosnek obieramy i kroimy na mniejsze części. Wszystkie składniki przekładamy do garnka z grubym dnem, dodajemy oliwę z oliwek i podsmażamy, stale mieszając przez mniej więcej 3 minuty.
Warzywa zalewamy bulionem i gotujemy pod przykryciem około 30 minut. Po tym czasie warzywa powinny być miękkie. Całość rozdrabniamy blenderem, aż zupa nabierze konsystencji kremu. Przyprawiamy solą i pieprzem do smaku :)


8 komentarzy:

  1. Rodzinka Addamsów to naprawdę fajna komedia i idealnie się nadaje na klimatyczny Halloweenowy wieczór. Ja jeśli już jakoś obchodzę to święto to raczej są to małe domówki wśród znajomych, oglądanie jakiegoś horroru albo granie w gry w tym klimacie.
    W kwestii bloga to widać, że pierwsze zdjęcie wychodzi poza ramę postu, co wygląda trochę mało estetycznie. Przydałoby się też moim zdaniem powiększyć czcionkę.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze że nie zwróciłam na to uwagi ale dziękuje,rzeczywiście czasami lepiej z garstką znajomych niż całą gromadą :)

      Usuń
  2. Zupe krem z dyni kiedyś robiłam... i zapomniałam dodać przepis na bloga. ;-;
    Tez lubię Halloween i pomimo choroby mam zamiar (o ile to wypali) jechać wtedy do koleżanki.
    Miasteczko Halloween oglądałam. Podejrzewam, ze teraz bym stwierdziła, iż jest za dziecinne.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halloween to taka zupełna odmienność wszystkich innych świąt,czas na zabawę :) a co do kremu to genialne danie mało skomplikowane i przepis jest tutaj więc zawsze można zajrzeć :)

      Usuń
  3. Rodzina Adamsów to jest coś! Pamiętam, jak byłam mała często oglądałam ten serial :) Kocham Halloween, lubię je świętować na swój sposób. Popcorn, cola, przyjaciółka + horror to na prawdę coś pięknego. Do tego przyozdobiony pokój nietoperzami, dyniami, oh... po prostu kocham Halloween!
    maksymiliana.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie tak jak ja,czas na pobudzenie kreatywności i fajnej zabawy :))

      Usuń
  4. Krem z dyni jest pyszny z zasady :) może czas pomyśleć żeby obejść Halloween, inspirujesz :) zapraszam na http://zeszminkanaustach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak halloween nie wymaga od nas elegancji i powagi jest to świetny czas na zabawę :))

    OdpowiedzUsuń