czwartek, 22 października 2015

Wita was Panna Manekinówna.

Witam was serdecznie na moim blogu z tej strony Panna Manekinówna,wspólnie rozpoczynamy zupełnie nowy rozdział coś zupełnie innego,zupełnie nie szablonowego
Po nazwie jaką nosi blog można się spodziewać czegoś kreatywnego mi manekin kojarzy się z krawiectwem a za krawiectwem idzie bujna wyobraźnia Sama w sumie nie potrafię opisać co do końca będzie się działo ale oprócz wpisów,postów i zdjęć na pewno pojawią się filmy ale na czas teraźniejszy nie jestem w stanie określić konkretnego dnia.Postanowiłam że to będzie takie miejsce gdzie mimo tego że nie będę opowiadać o sobie i jak najmniej zdradzać kim jestem będę się starała przekazywać moje poglądy na różne tematy tak abyście mogli poczytać coś ciekawego ale też podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami.
W takim razie zapraszam was do zaglądania i czekania na kolejny post który mam nadzieje będzie bardziej owocny i będę mogła już coś opowiedzieć 
Całuje i Pozdrawiam Panna Manekinówna. 

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada! :)
    Będę tu chyba częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada! :)
    Będę tu chyba częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że tam miło się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń